Sunday, August 22, 2010

Jeta Përtej me Planin e Humbje



Image : http://www.flickr.com


Fotografitë rrallë tregoj të gjithë historinë. Përtej buzë një buzëqeshje, vetëm e kaluara prekjen e një krahu rreth tjetrit bel lurks hijen e errët të pikëllimin në pritje për të marr gjak në lumturi. Për mua, fotografi janë një kujtim i asaj që është humbur. Një nënë, një mik i mirë, i dashur gjyshërit, shokët e miqtë, katër kuaj që bëhet më të fiton kampionatin, nje pjell e cila nuk ka mbijetuar fazën e fundit guak, prirje këmbë, dy derra pulë, tre qentë duke përfshirë Roxy e mia më të çmuar dhe timburri.

Historia vizuale për mua përmban të gjitha të haves do, duhet të haves, mund të haves. Kështu që unë nuk do të gërmoj në të kaluarën. Unë nuk do të arrijë në ndërprerje të hapësirën e magazinimit. Unë nuk do të kërkojë poshtë në kutitë e fotografive të familjes dhe herë të fundit. Unë nuk mund të. Këto ditë, unë jetoj në këtë moment sa më shumë që mundem. Unë të lidheni me ata që janë në botën time në kohën e tashme. Ka më pak keqardhje dhe një numër të vogël e mundësive të humbura në këtë mënyrë.

vdekja e nënës sime, kur isha shtatëmbëdhjetëmë mësoi të natyrës pasigurt të jetës. Kam mësuar se do të mund të rrëmbehen nga ne, në dukje pa arsye. Ore ajo shpenzuar ruajtjen kujtimet e fëmijërisë sonë në albume fotografike familjare nuk tampon mua nga dhimbja e pastrim ato faqe të njëjtën vjet më vonë për një notë përfundimtare, një vështrim të caktuar apo buzëqeshje, dëshmi se në dritën e varësisë së saj nga droga ajo kishte të dashur mua. Piktura nuk gjithmonë të zbulojë atë që ne kërkojmë.

Njëzet vjet më vonë, unë kontrolluan faqet e albumit tim dasmës në kërkim për disadhënë e sëmundjes që më vonë do vjedhin burrin tim larg. I kontrolluar çdo përshkrim i hollësishëm vetëm mbi vendin ku jakë të bardhë crisp u takua me zymtësi e smoking tij në anën e djathtë të qafës së tij. Nuk pati gunga të Lymphoma Hodgkin në këto foto. Në kujtesën time, I drejtuar dorën time mbi lëkurë të tij vetëm mbi uritur e klavikul tij. Ajo kishte qenë vendin tim fshehur në ditë të keqe. Unë do të mbështjell në atë vend dhe për të gjetur siguri dhe dashuri. Nuk kishte asnjë mbresë të kuq se më vonë do të shënojëorigjinën e diagnozën e tij në Sepia portrete tone shtënë në ditën tonë të dasmës.

Ajo nuk është në foto, por në kujtesën time se dashuria e nënës sime dhe prek burri im, të jetojnë më gjallërisht dhe të butë. Ka zemra ime nuk është e lënduar nga ajo që mund të ketë qenë. Nuk të gjej paqen, largoj vetmia dhe nder ata humbur për mua.

Pas vdekjes Gary-së, kam shikuar në foto për patentë shoferi i tij i fundit është pa filtrin e mohimit dhe pyeste se si unë nuk mund të ketë njohur atë që nga përfundimi i tijsëmundjes do të jetë. hollows Dark si hënave gjysmë u mblodhën nën sytë e tij. E humbur vetullat, kokë tullac, faqet e fundosur. Shumica e thënë ishin sytë. Dritë dhe zjarri u shkatërruan. Ndonjëherë fotografitë tregojnë gjithë historinë.

Recommend : +99% Buy Now Keyed Padlocks +99% Cheapest Watches !!1 Baby Bottles Avent Order Now !!1 Price Measuring Tools Tape




0 comments:

Post a Comment


Twitter Facebook Flickr RSS



Français Deutsch Italiano Português
Español 日本語 한국의 中国简体。







Sponsor Links